Post by nombmawkephise on Feb 11, 2022 15:14:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespil - jigsaw puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespil - jigsaw puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænsede nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Puslespil - jigsaw puzzles 2022 version ▞▞▞
Dejligt at man kan vælge forskellige sværhedsgrader
Gåderne er sjove, men annoncerne er for store. Jeg forstår, at jeg har brug for annoncer, men at have en pop op med få sekunders mellemrum under puslespillet er bare uhøfligt. Desuden kan jeg ikke lide, hvordan størstedelen af billederne er låst og tager alt for mange mønter til at låse op. Du sidder der og ruller for evigt for at finde et billede, du kan lide, der er låst op. Af disse grunde slettede jeg appen.
Har lige downloadet dette program. Indtil videre er spillet glat.
Sjovt og godt for de små grå
Lidt for lille til at bruge På tlf
Det var sjovt, men nu roder det hele tiden, og nogle gange, når du får et puslespil halvvejs færdigt, skal du starte forfra
Sjovt, men for mange annoncer afbryder spillet, og der er en særlig app, som du ikke kan lukke - Solitaire kontanter. Meget irriterende. Afinstallationsprogram efter to dage.
Jeg gætter på, at alle udviklere bliver grådige efter et stykke tid. Så dette er en fantastisk puslespil-app, HVIS du nyder at se en annonce hvert 4.-5. minut. Det plejede at være sjovt, nu bliver det konstant afbrudt med de samme 2-3 annoncer!
Jeg kan godt lide dette spil... men nogle af dem er låst, eller du skal betale for dem, og det er det eneste, jeg ikke kan lide ved dette spil..
Brikkerne er svære at flytte. Billederne er flotte
Denne nye version er ikke god, du kan ikke bruge hele bordet til at sætte det sammen, det hele er for kompakt! Jeg brugte den gamle version i omkring 10 år!
- ALT for mange reklamer: hvert par minutter og efter hver pause osv. MEGET foruroligende og har aldrig haft det med andre stiksavs-apps tidligere. - Ingen sorteringsbakker, så ender med rodede bunker på brættet. - Plads begrænset udelukkende til størrelsen af selve puslespillet = hvis du sætter brikker sammen og gruppen går uden for kanten, så 'hopper' hele partiet tilbage indenfor, hvilket betyder, at du skal blive ved med at flytte brikker rundt. Ivrig puslespil, men efter kun 1 & 1/2 puslespil er app allerede slettet.
Godt spil, men et par for mange reklamer, jeg havde tæt på 200 fuldførte puslespil, men efter opdateringen, som lige er blevet gjort, har jeg mistet dem alle meget skuffet over dette, men efter min tidligere feedback, som jeg forlod og et par dage senere faktisk efter modtog et svar, så de alle ud til at være dukket op igen, men igen på grund af mængden af gåder er jeg ikke sikker på, om det hele er tilbage, da min hukommelse ikke er, hvad den plejede at være
Quebra-cabeça Quebra-cabeça dmzz
Hyggelig
Jeg er en puslespilsarbejder!!! Det burde være en bedre måde at se flere brikker på end at skulle blive ved med at rulle frem og tilbage for at se alle brikkerne én ad gangen. Jeg gætter på, at hvis jeg måske gør det par mere, vil jeg kunne lide det bedre. Tak, fordi du ville vide, hvordan jeg har det med dig.
Elsker gåderne, når jeg kan komme til at lave dem, stop med at skovle annoncer under et puslespil, det er irriterende, og det tvinger dig til at få den ad-frew version. Det vil jeg ikke, jeg er glad for at få annoncer for fuldførelse af et puslespil, ikke under, ret dette og jeg vil bedømme 5*s
Desværre fryser app'en tit, men hyggeligt tidsfordriv
God hjernegymnastik
Flere annoncer under puslespillet er et problem for mig. Før puslespillet, irriterende men fint, efter puslespillet, irriterende men fint, men under puslespillet? Nej. Der er andre, der ikke afbryder spillet. Afinstallerer
Fint hyggeligt lille spil
MANGE flere annoncer, end der er spilletid, SÅ MANGE ANNONSER og uønskede annoncer, tabt tal på, hvor mange gange et igangværende puslespil bliver afbrudt med annoncer. Ingen ydre kantarbejdsplads til puslespilsbrikker. Tænkte jeg ville prøve en ny puslespil-app, og denne er ret dårlig.
Dette giver en lille træning til en hjerne, der har stået stille i lang tid....
Kan ikke rotere brikkerne siden opgraderingen!
Hurtigt og nemt at finde ud af
Jeg er helt vild med at lave disse stiksave. Efter at have lavet så mange ville jeg kun ønske, at der var en mulighed for at lave mere end blot 400 brikker... Det eneste, der er utilfreds med mig, er mængden af reklamer! Jeg bruger mere tid på at klikke af dem, end jeg gør på selve stiksaven. Find venligst en måde at fjerne disse ...
Fantastisk app. Masser af billeder og antal stykker.
Jigsaw Puzzles - puzzle games Пъзели nkow
Retten nemt for en begynder
Jeg kan godt lide, hvordan alle brikkerne er i en bjælke i bunden, som du kan rulle igennem. Min eneste reelle klage er, at der er masser af tom plads omkring selve puslespillet, men appen tillader dig ikke at placere brikker der. Jeg vil gerne være i stand til at trække brikker, jeg arbejder med, væk fra stangen og arrangere dem uden for puslespillet, og det kan man ikke. (PS Jeg havde et kort problem med en mærkelig støj og musik, der kom fra appen, men en dag eller to senere var det normalt igen.)
Jeg har elsket dette spil i årevis, men nu kan det næsten ikke spilles. Det fryser konstant. Du skal lukke appen og åbne igen, og kort efter fryser du igen.
Jeg kan godt lide, at opgaveløsningen kan være så nem eller udfordrende, som det ønskes, og jeg nyder mangfoldigheden af indhold. En ting, der ville forbedre oplevelsen markant, ville være muligheden for hurtigt at få adgang til ubearbejdede puslespil uden at skulle scrolle og scrolle og scrolle forbi hundredvis af afsluttede puslespil i de forskellige kategorier for at komme til dem, som en person endnu ikke har arbejdet. Det er virkelig generende, og det ser ud til, at dette ville være en simpel løsning.
Ikke så slemt, masser af puslespil at vælge imellem
Elsker bare generelt puslespil
I dag ændrer jeg min anmeldelse.. Dette plejede at være en 5-stjernet app. Nu er det ikke anderledes end enhver anden puslespil-app. Jeg vil give det 2 stjerner, fordi det ikke giver dig tid. Annoncerne gik fra en enkelt 5 sekunders annonce bagefter til en annonce før, efter og mindst 3 under puslespillet. Det er for irriterende. Især da jeg leger mens jeg ligger i sengen med min baby. Jeg plejede at vide, hvornår den enkelte annonce kom, nu ved jeg aldrig, hvornår der kommer en. Jeg skulle ikke have min telefon skruet ned for at spille. Afinstalleret.
MCBox - hud skapare Underhållning ozrr
super
Sjov for Signe og Carl TAK 4 . Pris for alle Gurli Gris Moboilpay hvis der er under 200 kr. Nu 4 ellers. Kh. Elisa Send
Har mange gode puslespil.
Det, der engang var et sjovt og underholdende spil, er nu blevet til et annoncefyldt mareridt. Jeg ønsker ikke at se en annonce hver 2-5 minutter af spillet, det er irriterende
Hyggeligt tidsfordriv 😊
Meget interessant måde at sætte puslespillet sammen på. Jeg elsker, at du kan trække et stykke fra linjen og sætte det tilbage! Jeg synes, det er fantastisk, at når du får et stykke på det rigtige sted, så "lyser" det på dig. Meget sejt***!
Til mange annoncer. Nogle gange med mindre end et minuts mellemrum
Middel
Okay 👌
🤗
Brugte til at nyde gåderne, nu er annoncerne modbydelige. Du flytter et par stykker bam ad, bare begynd at komme tilbage i rillen, bam ad. Helt seriøst? Det er ikke min tid værd at spille i mine pauser, jeg ville bruge for meget tid på at vente på annoncer.
Super hyggeligt spil
Hej Der er jeg Aanoshah, jeg er lige begyndt at spille dette spil for et par minutter siden, mange tak for at uploade dette storslåede spil dette spil er meget godt, men bare én ting, gåderne er bare en smule små, hvis du kan, så lav venligst størrelsen af gåderne lidt større. Tusind tak, hvis du kunne være i stand til det ville det blive virkelig værdsat ☺️☺️☺️. Tak Venlig hilsen Aanoshah
Jigsaw Puzzles - بازی پازل معمایی cagd
Fint puslespil
App'en stopper til tit, spil fryser og låser